Helgen

I fredags gick vi forst till the welly med digsy, kev, clayton och luke. Vi drack lite, spelade biljard och jag vann 100 kr pa spelmaskinen dom har dar :) Efter det drog vi hem, drack lite, kakade och sen for vi in till Oldham med Jon, Heskey, Bunny, Ben, Tim och Bush.. Pa bussen kom 2 poliser ombord och bussen som var full med ungdomar som skulle ut i Oldham borjade sjunga hejarramsor och busvissla och grejor, ganska underhallande.

Nar vi kom in till Oldham gick vi forst till Tokyos, men nar vi klev in pa nedervaningen dar de spelas indiemusik var det hel dott, sa vi kopte en drink var eftersom att dom kostar 10 kr, gick ut till rokstallet och Bush och Jon borjade braka, Bush blev utslangd.. (jag tyckte synd om honom for det var hans fodelsedag) sa vi alla gick ut och gick till The Castle istallet. Dar spelades det bra musik, vi dansade och pratade med folk och hade en bra kvall :)

Klockan 3 tror jag, gick jag wilf jon och bunny till en pizzeria och kakade fyllemat och tog sen en taxi hem. Intressant kvall :)

Igar bestamde vi oss for att vara hemma, speciellt eftersom att vi har huset for oss sjalva. Vi sag slumdog millionaire och Tropic Thunder, kakade onyttigheter och hade en underbar myskvall :)

Idag har jag varit pa gymet en svang och sen har vi mest bara tittat pa tv och slappat. Wilf ar nu och spelar fotboll/handlar mat.. han har varit borta valdigt lange nu och jag svalter ihjal :P Morgan och mamma ringde mig nyss pa skype ocksa sa jag hade en timmas prat med dom.. skickade in min deklaration och sa.. sa nu ar det fixat.

Vad som hander ikvall vet jag inte. Antingen blir det en till filmkvall hemma eller sa pratades det om att ga ut pa puben en svang med lite folk. Rod dag imorgon sa inget jobb. Skont som fan :)

Vi hors sen!


1 kommentarer

Johanna WP

Sitter & kikar genom alla bilder från när vi bodde i lägenheten nere på stan. & usch vad jag dig & alla bakismornar, kvällar med vattenpipan & öl på Olles, dagarna framför datorerna & på solariet, fettomat på balkongen osv osv.



Vi måste ta & ses snart. Tänkte komma & hälsa på till hösten/tidiga vintern, när jag hunnit jobba & förhoppningsvis får ta ledigt (får ingen som helst ledighet i sommar, lagomt kul!), för jag saknar dig verkligen jättemkt!

Datum: 2009-05-04 Tid: 00:15:49
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0