Radio debut haha


jobbet idag vart lite spannande haha. Jag var med i radio. Jag skamdes sa javla mycket men folket pa jobbet tyckte det var kul :P Ringde in till around the world in 80 shows.. programmet som forr inte trodde jag var svensk. Den har gangen kom jag direkt in till radion daremot :P Hade dock 3 maskiner runt omkirng mig sa jag horde inte sa mycket och sa lite konstiga saker. Tack gode gud for att dom klippte bort mina "va? va sa du? sag det igen jag hor dig inte!" :P Sa dock att vi dansade runt stanger under sommaren. Inte midsommar stanger utan bara stanger. sa dom tror formodligen vi ar strippor allihopa :)

for till gymmet efter jobbet vilket var valigt skont :) nu ska jag strax sova, ska bara lasa lite innan :) Borjar gilla boken nu "man som hatar kvinnor" aven om oversattningen ar dum i huvudet..

aja, vi hors sen :)
puss hej


2 kommentarer

Johanna WP

Finns inte klippet ngnstans på internet så att man kan höra? :)

Datum: 2009-05-20 Tid: 22:39:13
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

kan man lyssna på det nån stans??

Datum: 2009-05-28 Tid: 19:09:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0