Shopping dag

Åkte in till Manchester idag och shoppade lite. Kom hem med ett par nya jeans, nya träningsbyxor och två böcker :) Sen käkade vi på donken och så.. Var en trevlig och lugn dag. Nu sitter vi hemma och nördar oss framför datorn. Wilf ska strax till affären och jag ska börja läsa en av böckerna, sen blir det Mean Girls och sova :)

Här kommer lite bilder på min shopping.. Orkade inte ta bilder själv så jag googlade :P

jeans topshop £40 - 500 kr

sportsdirect träningsbyxor £18 - 225 kr

Män som hatar kvinnor

och sen gick vi förbi clas ohlsson, det tyckte jag var kul.. för under en liten stund kände jag mig som hemma :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0