Theyre so boring..

Vi for som sagt till the welly med pojkarna och sen in till uppermill. Pojkarna (förutom wilf) traskade först iväg utan oss, sen traskade dom över fältet som mer var som en myr utan oss och jag vart blöt och kall och less och arg osv. Vi gick till the grandby där det inte hände någonting. Käkade indisk kebab med Digsy som var sjukt gott och sen for vi till Church Inn för pojkarna vi hängde med var så tråkiga. Speciellt han jag jobbar med. Jag tycker verkligen inte om honom. Vilken idiot alltså.

Det var rätt fullt på Church Inn men jag gillar den puben. Vi hände med Jon och hans vänner en stund och sen kom tom och hans vän och vi fick lift med dom hem. Vi stannade på Buckleys innan dock där deras vän jobbade och vi fick gratis mat.. sjukt gott :)

Nu har vi nästan nyss vaknar. Vi sitter och nördar oss och ska snart till Manchester. Jag ska se om jag kan hitta nå byxor att träna i och sen ska vi antingen äta middag och se bio eller åka hem och ha filmkväll. Allt beror på hur mycket jag har kvar på mitt konto.

Vi hörs sen!
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0