Tillbaka till jobbet..

Wilf väckte mig klockan tio i 6 imorse vilket inte uppskattades sådär jätte mycket..men men.. kom upp i tid, käkade frukost och grejor, fixade min lunch (tonfisksallad), pratade med petter och packade gymväskan..

jobbet var väl inte så speciellt.. eller jo det var faktiskt rätt kul idag. jag jobbade med rätt personer :) Mr B (min chef) kom upp till mig också och sa att han ville prata med mig i kontoret. jag var helt säker på att jag skulle få kicken eller något.. men han ville bara att jag skulle berätta för chris om vad lorraine gjorde.. hon pratar förövrigt inte med mig och ger mig mest bara elaka blickar.. men jag klagar inte. jag behöver inte lyssna på henne längre :P

efter jobbet blev det gymmet. sjukt härligt faktiskt :) älskar känslan då man är påväg hem och känner sig sjukt duktig som varit och tränat och svettats :P

wilf är nu på co op och handlar till middagen jag ska laga strax. hängde nere i köket och pratade med carol. hon är rolig hon.. hon tycker tydligen att jag är rolig också.. och så kramade hon om mig och sa att hon älskar mig en massa. hon är söt :) sen sa hon också att mamma och morgan inte får komma om dom är brunbrända från turkiet.. så mamma och morgan. håll er i skuggan så hon inte blir avundsjuk :P

nej.. mat och sen läsa och sova. vi hörs :)


1 kommentarer

mamma

HaHaHa..... skulle inte tro det, men jag får väl soleksem igen skulle jag tro:( fast vi är väl brunare än hon hur vi än gör l;P puss älskar dej

Datum: 2009-05-12 Tid: 05:24:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0