En dalig dag blev samre...

Vi traskade ivag till wilfs pappa ikvall for middag.. eftersom att det regnat nagot sa mycket javulskt igar sa var the bridal path (mamma du vet vagen till mitt gym) som en flod. jag var dum och hade mina crocs pa mig och vi var tvungen att klattra upp pa en kulle vilket var svart med tanke pa leran och mina skor och jack som var med.. och sen nar vi kom ner fran kullen igen sa var floden annu djupare. Det var dock en man dar som hjalpte oss over. Hata regn!

Sen sa gick vi forbi mitt gym for jag tankte boka in mig pa boxersice och body tone nasta vecka men det var saklart fullbokat.. jag tog iaf taxi hem for jag var irriterad sa jag slapp vattnet i mina skor igen :P

och nu sitter jag har med en hemsk huvudvark.
tack gud for denna dag!
karlek till dig!


1 kommentarer

Johanna

Hej!

Jag funderar på att flytta till Manchester efter nyår (bor i London nu). Vet du om det är det någonting att ha?

Datum: 2009-11-21 Tid: 20:47:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0