Gelvapen



Det har varit en otroligt lang dag pa jobbet idag. Forsta 2 skiften kandes som hela dagen. skont att fa komma hem. Men vi roade oss iallafall med att kasta gel pa varandra.. vi ar ratt barnsliga, och gora brostforstoringar med dom ocksa. jag vet, vi ar sjuka :P Sista skiften hamnade jag med L som pratade pa om sin mens och sina barn och sina systrar med cystor pa aggstockarna eller vafan det var och jag fick inte saga ett ord. Mina oron blodde efter det. Hon ar sa jobbig.

Iallafall. Vi ska kanske till Wilfs pappa och kaka middag ikvall. Beroende pa om Wilf far tummen ur arslet och ringer sin far och fragar. Jag skulle garna vilja veta haha. Men han ar for upptagen med sitt nya xbox spel :P sa jag hade tankt lagga mig i sangen och lasa lite. fryser som fan och det ar storm ute sa jag skulle garna stanna under tacket :P

Jag taggar iallafall imorgon! Fredag! New Moon! Och Tjejkvall, blir helt superbra :)

vi hors!


1 kommentarer

Anonym

Åh jag vill åxå se den..... å stanna du under täcket... låter skönt :) puss älskar dig

Datum: 2009-11-19 Tid: 21:04:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0