Godnatt


Nu ar det dags att sova. har varit valdigt lat ikvall. lag i soffan framfor brasan med mysfilten pa och tittade pa x factor dar rihanna och alicia keys upptradde. Sen kakade vi lasagne och nu har jag legat och spelat spel pa min mobil haha. ska skaffa mig en iphone efter jul sa da kommer jag ha roligare spel. jag ar kar i iphone.. lar val bli sa att jag kommer leka med den och wilf med sitt xbox.. vilket roligt par.

iallafall. nu ar det dags att sova efter vi druckit upp vara paracetamoldrycker (jag har smittat wilf nu) och atit upp vara underbara pepparkakor :) jag hade garna haft lite forsta adventskansla idag genom att tanda det forsta ljuset och ata pepparkakor och lussebullar. men det blir inga lussebullar forran vi kommer till sverige hoppas jag! jaja, nagra pepparkakor fick duga :P

forovrigt tycker jag inte om att lagga upp en massa bilder och ingen kommenterar :( det gor en otaggad.

vi hors imorgon!


1 kommentarer

mamma

Man måste få vara lat ibland..:) krya på dig älskling <3

Datum: 2009-11-30 Tid: 22:03:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0