Julshopping

Vi akte in till Manchester imorse eftersom att jag kande mig battre. shoppade julklappar till rob, pappa, holly, tracey och hilda. Nu ar det inte sa manga kvar vilket kanns skont :P Gick aven och forsokte hitta kakao till mina chokladbollar men de hade det ingenstans i Manchester. Javla skitland :P Rinde mamma och var frustrerad :P Men Carol skulle kolla pa vagen hem om hon kunde hitta det nagonstans :)

Nu sitter jag har och kanner mig sliten. kanns som att jag haller pa att fa feber igen sa jag tror inte att denna shoppingtur var en smart idé :P

har just kollat lite the hills och glee och nu tanker jag lagga mig och tycka synd om mig sjalv :P

Vi hors!


2 kommentarer

Johanna WP

Skämtar du, har de ingen kakao? :O

Datum: 2009-11-26 Tid: 18:50:08
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Du skulle ha hållit dig i sängen under täcket ;) men a women got to do what a women got to do :))

Datum: 2009-11-28 Tid: 12:41:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0