Lordagen - Kevs going away do

Vaknade upp pa hotellet runt 10 och sen traskade vi ivag till bussen som skulle ta oss till trafford centre. val dar shoppade vi, kakade och gick runt och var halvdoda :P

vi tog bussen till manchester runt 3 och sen gick vi runt lite i manchester och tog sen taget hem.

Klockan 8 akte vi till shalimar och motte upp cooke, beckie, rachel, kev, kev, digsy, clayton, matt, ben, luke och rebecca.. vi kakade curry och hade det allmant trevligt. Traskade till The commercial och drack lite ol och sen tog vi en taxi till Oldham dar det blev utgang.

Vi borjade pa bamboogi dar det spelades 60, 70, 80 och 90tals musik. underbart :) sen drog vi pa nagra andra klubbar som jag inte minns namnet pa men pa en av dom spelade dom en massa grease latar och det var underbart :) Vi dansade hela kvallen men jag borjade ma daligt efter ett tag pga min forkylning sa jag drack cola och vatten istallet.. vilket funkade sa dar :P Hade iallafall en kul kvall och det var skont att vi for hem relativt tidigt for jag mar helt okej idag :) Och ett plus var ju att vi hade bra sallskap :)

Idag har vi sloat. jag har varit och handlat lite och nu ser jag pa the x factor och vi ska kaka lasagne snart :) mumma!

vi hors sen!




0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0