Mandag

Vi var for manga pa jobbet igen sa jag fick ga hem en timma tidigare sa jag kunde fixa alla inkop for carols fodelsedags middag.

Nar jag kom hem sa gick jag rob och carol till puben for en ol. Tydligen sa forsoker Gary Glitter skaffa hus har i Saddleworth men eftersom att han ar pedofil och har suttit i veitnamesiskt fangelse i 3 ar for att ha haft sex eller nagot med 11 aringar sa vill dom inte ha honom har. Iallafall sa hade carols kompis stulit en skylt utanfor the welly och skrivit istallet for "sing along with patelivs on saturday" sa stod det "sing a long with garry glitter on satruday" och lesley som ager puben var rasande. Vi latsade som att vi inte visste nagonting om det och fnissade da hon tittade bort :P

iallafall.. efter puben lagade jag tacos som vi just atit och nu ar det dags att ga isang. Wilf ar dyngtrott efter att ha varit uppe hela natten och jag ar sliten pga.. ja, jag vet inte.. men en god natts somn later inte helt fel :P

vi hors imorgon :)


gary glitter.. vi far hoppas till gudarna att han inte flyttar in har :O!!!


1 kommentarer

mamma

Vad smaskigt med tacos :) å lite kul tycker jag det där med skylten ;)) vart Carol glad över middagen ??? puss älskar dig

Datum: 2009-11-17 Tid: 15:12:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0