New Moon


Igar gick jag och Angelica och sag pa New Moon. Nar jag stod utanfor biografen och vantade pa henne kom massa folk ut fran den tidigare visningen med twilight trojor, roda kappor som the voultori har pa sig i filmen osv. Dom skrek och var galna. Javla Twilight hysteri :P Filmen var iallafall bra, och Robert Pattinson ar ju ogongodis sa jag trivdes :) Visserligen ar ju boken battre som alltid, men nej.. den var bra :)

Efter det gick vi till Tesco och kopte baileys och mjolk, gick till kebabshoppen och kopte middag till mig och sen gick vi hem till Angelica, drack baileys, lyssnade pa musik, pratade och tittade pa "The Strangers" som var riktigt laskig.. hatar psykisktlaskiga filmer :P Somnade runt 3-4 sa vi har inte sovit sa mycket, och jag ar helt slut for tillfallet. :P


2 kommentarer

mamma

Vad fin du är :) puss älskar dig :))

Datum: 2009-11-22 Tid: 14:06:02
maggie

haha, såg filmen idag igen och den var faktiskt bättre andra gången!

Men som sagt boken är bättre, mycket bättre!

Datum: 2009-11-25 Tid: 23:22:44
Blogg: http://tottiis.bloggspace.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0