Sjukling

Idag har varit en skitdag for jag haller pa att bli sjuk. Min hals gor ont och jag kanner mig febrig aven fast jag inte har feber. Har huvudvark, kanner mig frusen och allmant forjavlig.. och att ha jobbat med rengoringsmedel hjalper ju inte direkt, da man andas in det under en hel dag.. sa jag kanner mig mycket javligare an vad jag gjorde imorse. tack sachets. jag behover ett nytt jobb.

annars gor jag ingenting. funderar pa vad vi ska kaka. Wilf vill ah Kingfisher men som jag kanner mig just nu sa kommer jag formodligen inte kanna nagon smak av maten och sen gillar jag inte att vara runt folk da jag kanner mig sahar. Men vi far se hur det blir. Mar mest illa sa jag ar inte direkt hungrig. :/

Direkt jag kom hem fixade jag iaf lunch till imorgon. Jag orkar aldrig gora det pa kvallen :( Imorgon blir det iallafall avokado och fetaost sallad.. MUMMA! det ser jag framemot :P

Ar ledig pa torsdag btw, sa jag kan gora klart all julhandling. och jag behover en dag fran jobbet. jag ar sa less sa det finns inte. Far bara hoppas att jag kanner mig battre, annars kommer det ga at helvette :(

nej, nu ska det diskuteras om vad som ska atas och sen blir det sangen och lasa ur min nya bok. laste ut min andra igar och somnade direkt efter.. klockan 9 haha. var javligt skont kan jag lova :P

Vi hors!


2 kommentarer

mamma

Stackars gumman:( lösningsmedel är inget att leka med.... inte undra på att du mår dåligt :( farligt farligt!!!!!! ta alvedon lr ipren å gå å lägg dig... mammas order ;)) puss älskar dig lillgumman

Datum: 2009-11-24 Tid: 21:04:57
Johanna WP

Men hjärtat då! Du får ta & krya på dig. & inte tror jag väl att du skall lyckas vara sjuk över din födelsedag heller. På 5 dagar borde du hinna bli frisk :)



Vad önskar du dig i julklapp förresten?

Datum: 2009-11-25 Tid: 15:56:01
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0