Tavling

Det tog mig och wilf 1,5 timma att bestamma oss vad vi ville ha fran chippyn. ville vi ha kinesiskt eller chippy mat? Vad ville vi ha fran de olika osv osv.. Men nu ar Wilf iallafall dar och handlar.

Lyssnade klart pa Harry Potter idag pa jobbet. Sa nu kommer jag bli uttrakad igen. skit ocksa. Tur att jag har laddat ner lite ny musik sa jag har nagot nytt och uppfriskande att lyssna pa.

Forresten sa vill jag ju ha en iphone och foki har en tavling pa sin blogg dar man kan vinna den. Nu vet jag ju saklart att jag inte vinner men man kan inte vinna om man inte tavlar. sa jag gor val ett forsok. och har ar skalet jag valt :) Tyckte det var fint och neutralt sadar :)

dags for kak. vi hors sen!


1 kommentarer

fia

jag har nu ökat dina chanser att vinna iphonen! :D christoffer tycker dock jag var dum, och om jag vinner säger han att jag måste behålla den.. men det ska jag inte göra !

Datum: 2009-11-18 Tid: 15:23:38
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0