harfixning och grejor

jobbet idag gick bra.. hade mina podcasts att lyssna pa sa dagen gick fort.. sen att sluta klockan 15.30 istallet for 21.00 gillas ju valdigt mycket.

efter jobbet gick jag hem, duschade, fick lift av carol upp till andreas hus och sen sa fick jag mtit har fixat. fargade det morkblondt och klippte lite. inte sa mycket skillnad faktiskt men mycket fraschare. drack lite cider dar och tog det lugnt och sen kom wilf och adam och hamtade mig och vi drog till mc donalds och kakade. nu sitter dom och spelar xbox och jag hanger har uppe och nordar mig framfor datorn. blir en valdigt tidigt kvall. jobbar ju heldag imorgon.. sen blir det formodligen bio eller nagot, vi far se :)

jaja, ha en bra kvall.  bild pa haret kommer in imorgon :)
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0