Helgen

Igar hade scott 18 ars party i en lokal jatte nara varat hus, sa vi beslot oss for att ga. adam kom forbi lite innan och somnade pa varan sang. vilken partykille :P

Det var iaf en kul kvall. Scotts band spelade under kvallen, vi dansade, skrattade osv. sen nar baren i lokalen stangde drog vi till scotts.. men pa vagen dit fick jag hemlangtan och ringde mamma. (forlat mamma om jag forstorde din kvall) det sog hos scott sa vi beslot oss for att ga hem. satte igang life of brian medans vi at pizza och sen vart det sangdags.

nu har jag just tittat klart pa x factor och kakat lite. nu ska vi se pa the wire, men forst sa kommer lite bilder fran igar.








1 kommentarer

mamma

Lilla gumman inte förstörde du min kväll inte, det var bara skönt att få prata med dig, å är man ledsen så är det klart att man ska ringa mamma :) puss älskar dig.... hoppas att allt blev bättre sen :)

Datum: 2009-10-19 Tid: 10:28:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0