Katastrof

Har varit katastrof hela javla dagen idag. kanner att det inte ar min dag haha

Jobbet gick skit da maskinen inte ville leka med oss over huvud taget. det var airfresheners overallt, pa bord, pa golvet.. valdigt irriterande och alla var trotta och less och ja.. nu blir det ledighet fran overtid i 2 veckor. vilket kanns underbart haha :)

sen forlorade vi ju saklart matchen mot danmark.. och wilf den javeln skrattade da dom gjorde mal. han sager att det var till min reaktion, men det tvivlar jag starkt pa.

jag hade tankt lagga upp en bild pa mitt har men hittar inte min kamera kabel. sa jag ska forsoka hitta den till imorgon.

vi ar ensamma ikvall sa vi ska bestalla hem pizza och se the wire och mysa framfor brasan :) behovs efter att knappt ha sett varandra i veckan.

nu ska jag se lite roast pa berns innan pizzan kommer och innan jag kan titta pa x factor :P

psushej


2 kommentarer

maggie

ååh!Den goda pizzan! Saknar den! gash så god!

Datum: 2009-10-10 Tid: 23:41:01
Blogg: http://tottiis.bloggspace.se
mamma

Du får spöa wilf från mig... man skrattar inte åt en förlust ;)

Ha en riktigt mysig kväll puss älskar dig

Datum: 2009-10-11 Tid: 00:20:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0