Lycklig

Nu ska jag egentligen inte hoppas for mycket.. men som det ser ut nu sa kommer jag och wilf ha varat eget hus inom kort :) Carol har hittat ett hus i uppermill hon vill ha. och hon ska lagga in ett bud pa mandag. far hon det, flyttar hon ut och vi bor kvar har ensamma i huset. betalar dock hennes lan och rakningar men det blir betydligt billigare an att ha en lagenhet i greenfield. sen har vi ju det mesta har ocksa.

jag ar glad.. jag har massa planer om malning och grejor. men som sagt. ska inte hoppas for mycket, for det kan ju andras fort igen.

forovrigt funderar carol och rob att folja med oss till sverige till jul. bara sa du vet mamma :P inget ar bestamt an.
nu ar det dags for x factor. pusshej


1 kommentarer

mamma

Dom är så välkomna så :) puss älskar dej

Datum: 2009-10-04 Tid: 12:39:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0