Mandag

I veckan har det inte hant sa mycket sa darav dalig uppdatering.

i fredags efter jobbet for jag wilf adam charlotte och connor och bowlade. wilf vann och jag kom tvaa ;) efter det kakade vi lite och drog till chloes fest. den sog sa jag och wilf for hem. adam vart stoppad av polisen for att han korde for fort.. galet. jag ar radd for engelska poliser :P

i lordags akte jag in till manchester for att shoppa, kom hem med en kofta fran h&m som jag bytte pa sondagen. den var for stor och ful :P halsade pa angelica ocksa.. nar jag kom hem och var dyngsur efter att ha gatt i regnet var adam har och redo att aka till sophies fest (hon fyllde 18) sa jag fick snabbt gora mig iordning och sen for vi dit. var riktigt trevligt dar. valdigt internationellt :P jag, en tysk kille, en tjej fran ukraina och en tjej fran sydafrika :P drog hem runt 12 och tittade pa the wire, kakade pizza, tittade pa x factor och slocknade :P

igar for jag och carol till ikea, jag kopte en bokhylla till vart rum och en kudde :P kan inte sova med 1 haha. efter det for jag till manchester for att byta min kofta. kom hem med en klanning ocksa. den var fin tyckte jag :) kopte forresten en massa mat fran ikea ocksa. (det var svenskar dar, jag var lycklig haha) pepparkakor, marabou choklad, kaviar, knackebrod, tekakor, skumtomtar, alglasagne, laxpyttipanna osv.. mums :)

har ar lite bilder av det jag shoppade :P


klanning fran h&m £12.99

klanningen igen och den langa koftan fran h&m £14.99

och bokhyllan som jag lyckades fa ihop efter manga om och men :P


1 kommentarer

mamma

Jätte fin klänning å koftan är åxå fin, vad duktig du var som fick ihop hyllan ;) vad skönt att du kan köpa lite svenskt smarr :) puss älskar dig

Datum: 2009-10-26 Tid: 19:53:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0