Onsdag


Jag saknar mina pojkar!

jobbet gick bra idag. var ratt slott och lorraine jobbade ensam sa vi slapp ha oronvark haha. dom fragade omj ag ville borja 1 timma tidigare imorgon. fuck that! det ar svart nog att ta sig upp till jobbet klockan 8.15. palla borja klockan 7.15 :P

har just kakat middag. jag lagade lax och potatis (duktig :) och vi har sett lite "extras" med ricky gervais som ar en av mina nya favoritkomiker. lyssnar pa hans podcast pa jobbet och garvar for mig sjalv :P

nu kom wilf hem med cola och nu ska vi se the wire.

pusshej


3 kommentarer

Petter

Även om jag inte fanns på bild så saknar jag dig oxå! Och som vanligt så vet du vart jag finns :)

Datum: 2009-10-15 Tid: 21:07:48
Petter

Även om jag inte fanns på bild så saknar jag dig oxå! Och som vanligt så vet du vart jag finns :)

Datum: 2009-10-15 Tid: 21:08:12
Petter, Samuel, Robert och Bo

Vi saknar dig med!

Hoppas du kommer hem och röjer loss med oss snart! Inget Bygde utan Emelie! Garage fest i morn! ;) xxxxxxxxxx

Datum: 2009-10-16 Tid: 21:52:46
Blogg: http://tottiis.bloggspace.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0