The Wire


Jag slapp jobba over ikvall da han hade alldeles for manga manniskor. men jag lovade att jobba lordag eftersom att jagf ick vara ledig ikvall. jag ar dum som gor sa.. men det ar anda 8 timmar pa lordagen och det vore tokigt att tacka nej da han aker bort i flera veckor och det inte kommer vara nagon overtid da. sa jag passar pa att tjana extra pengar da jag har mojligheten till det.

maste bara fa saga ocksa att jag ar less pa att inte kunna lita pa nagon pa jobbet, forutom kanske typ 1 person. resten snackar bakom varandras ryggar och man vet aldrig vem dom berattar saker for..

annars da? jag och wilf har sett lite the wire, han ar pa affarn nu, sen blire mat och lite mer the wire.
vi hors
psushej


1 kommentarer

mamma

Undvik att prata om saker, babbla bara på om allt å inget... då behöver man inte va orolig... puss älskar dej

Datum: 2009-10-08 Tid: 10:01:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0