Thursday


det star pa svenska pa nagra av vara produkter.. det gor mig glad av nagon konstig anledning

overtiden gick bra ikvall och det var faktiskt inte jobbigt alls. och sen sa fick vi ga hem 15 min tidigare ocksa vilket uppskattades.

nar jag kom hem hade wilf maten framme och fardig (TACK!) och nu ska vi se the wire innan vi lagger oss. han ska namligen ocksa jobba imorgon :P

imorgon efter jobbet ska jag klippa mig och farga haret. kanner for att farga det brunt men det far nog bli lite senare :P de som kanner mig vet hur jag ar med mitt har och hur jag blir less riktigt fort :P

jaja, the wire.. vi hros sen :)


1 kommentarer

mamma

Va snäll han är, å va bra att det gick fint att jobba.... å jaaaa vi vet hur ombytlig i hårfärg du är :P puss älskar dig

Datum: 2009-10-09 Tid: 10:46:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0