Torsdag

Veckan har varit allt annat an handelserik.. har jobbat, det ar det enda typ :P

har just kakat middag, aggrora med stekta champinjoner och paprika. mums. nu ska jag lagga mig och se pa nagon film eller om wilf kanske vill se the wire med mig. vi far se :P

imorgon ska jag nog hanga med angelica.. dricka vin, snacka skit och sant. maste nog ta 11 taget hem dock for jag ska formodligen se pa fotboll med wilf och hans pappa.. men vi far se hur det blir. jag ser framemot det iaf.

och se pa lordag kvall ska jag och wilf ut och kaka och sen se bio. MYS!!

kommer hem om 7,5 vecka :)

vi hors.
pusshej


1 kommentarer

mamma

Läääääääääääängtarrrrrrrrrrr:) puss älskar dig <3

Datum: 2009-10-30 Tid: 19:45:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0