Jag ar lite smatt irriterad


ville forst och framst lagga upp den har bilden for jag tycker dom ar sa gulliga :) pappa och ida :)

Iallafall. Pa jobbet verkar dom tro att tjejerna ar inkompetenta och inte kan gora nagonting. De valjer alltid killarna da det ska goras nagot aven fast vi gjort det 100 ganger ocksa. Men nej, vi blir fast pa skitjobbet. Sen verkar dom alltid valja Kevin ocksa som faktiskt ar den mest inkompetenta manniskan i varlden.. Han ar ungefar lika dalig som argentur arbetarna. Han gor ingenting ratt. Pratar hela tiden och glommer bort vad det egentligen ar han ska gora, sa vi maste gora hans jobb at honom. Visst, kan du prata och jobba samtidigt sa gor det.. Men om du inte kan det sa hall kaften! Sen har vi forstas argentur arbetarna som bara leker hela dagarna (speciellt 2 idag) och kommer in sent fran raster och sant. Helt obrydda.

Jag vill ha ett nytt jobb nu. Dar jag far gora nagot kul. Dar jag far jobba med kompetenta manniskor som faktiskt gor sitt jobb. Jag vill till Universitetet nu och utbilda mig till nagot sa jag slipper den dar javla fabriken!!!

nu ska jag laga mat. Steka lite gronsaker och kaka nudlar..

Forovrigt sa nar jag skulle handla mina gronsaker sa var det 3 getingar i den lilla butiken.. (mamma du vet vilken. den dom typ bara saljer frukt och gronsaker i). Jag hade panik. Och samtidigt stod en karring framfor mig som velade fram och tillbaka om vad hon ville ha och 10  min senare gick hon. Jag hade panik for att mina crocs ar knallgula och getingarna verkade alska det!

jaja. mat, new moon (boken) och sen kanske se twilight om den ar klar. Fyfan, jag ar besatt igen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0