Lordag

Igar var det ju somsagt jobb som gallde. efter det akte vi hem, jag laste ut min bok (the time travelers wife) som var superbra, och sen gjorde vi oss iordning for att aka till kev.

dar vart det massa dricka, snack, skratt, morkerkurragomma haha osv. var riktigt trevligt. valde att inte ta det sa himla lugnt, men det vart lugnt anda. holl mig ratt nykter och idag mar jag prima ballerina vilket ar skont :) wilf ligger dock fortfarande och sover. far se hur han mar da han vaknar :P

min forkylning vill inte ge med sig. har dock inte feber sa det ar nog ingenting att oroa sig for. men min hals ar dryg och jag later konstigt da jag andas :O

iallafall. nu hade jag tankt borja lasa en ny bok.. har dock ingen jag inte redan last sa det blir twilight serien igen. maste uppdatera mig lite innan den nya filmen kommer ut haha. sen ikvall blir det bowling med holly kev, kanske nagra andra jobbarkompisar och nagra av hollys fotbollskompisar. honf yller namligen ar pa mandag, sa ikvall ska vi fira. blir kanske middag efter det ocksa :) allt jag vet ar att vi ska motas klockan 8 :P

har kommer lite bilder fran igar. jag tror jag hade nagon konstig installning pa kameran sa det blev lite suddigt, men det far duga anda :P


sam, digsy och wilf

rachel, kev och ben

kate, nikki och catherine

matt, digsy och ben

ben och clayton

och sen tog jag inga fler bilder haha


1 kommentarer

mamma

skyll på inställningen.... du var väl packad ;) säg som det är ;P puss lööööv

Datum: 2009-09-06 Tid: 12:57:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0