Pub

Jag har legat och degat hela dagen framfor datorn. har tittat pa roasted pa berns och sen har jag aven sett det forsta avsnittet av trueblood och jag maste erkanna. det var ratt bra.. men jag vet inte om den fortjanar hysterin. fast jag har ju som sagt bara sett ett avsnitt an sa lange. skickade aven ivag stackars wilf till affaren for att kopa lite aterhamtnings-snacks at mig da jag gatt omkring i min pyjamas hela dagen :P

nu ska jag hoppa in i duschen och frascha till mig lite.. for snart ska vi till church inn med adam jon och deras kusiner. blir cola light for mig ikvall men kan bli trevligt att sitta ner och prata och sa :)

hoppas ni har en bra kvall.
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0