Staddag

Wilf ar just nu och spelar fotboll med Kev. Nar han kommer hem hade vi tankt stada i rummet, for vi ar sjukt less pa hur stokigt det ar har inne. Men vi far se hur det gar med den saken. Jag mar inte speciellt bra och hade tankt krypa i sangs och lasa Twilight (brist pa annat att lasa da jag inte har nagra nya bocker) och tycka synd om mig sjalv.

Forovrigt sa haller johanna pa med en ny design till mig. Jag ar sa ackligt less pa den jag har, sa det blir kul med en ny. och den ar fin och valdigt enkel och stilren :)

Nej sangen var det.
Vi hors sen :)


3 kommentarer

Johanna WP

Sådär, nu är designen på plats. Tänkte mest bara säga att du nu kan posta bilder i 600px, så kommer det se snyggast ut!



Puss

Datum: 2009-09-06 Tid: 22:58:42
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

& just det; jag plockade bort länken "tillbaka till startsidan", den passade inte in ngnstans. Så jag länkade headern till startsidan ist. Smidigt & bra.

Datum: 2009-09-06 Tid: 22:59:59
Blogg: http://ilky.blogg.se/
fia

va fint det blev! :)

Datum: 2009-09-07 Tid: 11:02:29
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0