Torsdag

Tillbaka till verkligheten nu och det kanns val sadar. skont att fa tillbaka en rutin men drygt att jobba. i fodelsedagspresent onskar jag mig ett nytt jobb. ett spannande jobb med nagot som jag alskar att gora. sa om nagon hittar nagot sadant sa finns jag har.

igar var en helvettes dag pa jobbet och sen ville dom att jag skulle jobba over.. jag sa "fuck that" jag ska hem.. ville verkligen inte jobba till klockan 9 igen.. jag dor hellre.

annars da? hander ingenting. jag har lagat lax och potatis idag och ar valdigt stolt over mig sjalv och gott vart det. imorgon ska vi till kevin for hans mamma och pappa ar i turkiet och pa lordag blir det bowling med holly och hennes vanner for hennes fodelsedag.

det har regnat en massa ocksa. inte sa himla kul tycker jag. jag var dyngsur imorse sa jag kom till jobbet da jag inte visste att det regnade tills jag stangt dorren och inte kunde komma in igen..

nu hade jag tankt lagga in lite av bilderna som togs under sverige resan!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0