"You're a lightweight"

Igar akte vi ju som sagt till manchester for att ga ut. Nar vi kom till victoria station splittrade vi upp oss. Wilf och digsy drog till digsys studentrum och jag motte upp angelica, kopte vin och gick hem till henne. Dar vart det massa snack, skratt och drickande.

Runt 11 gick vi till victoria station och motte upp jon, pat och abby. de ar jon och adams kusiner. jag har pratat med pat ganska mycket pa internet sa det var kul att faktiskt fa traffa honom. Utanfor victoria vart det lite brak. en hemlos person fragade mig och angelica om han kunde kopa cigg av oss. nar vi sa nej vart han arg och vagrade ga ivag. det slutade nastan med att det blev slagsmal. abby gick dock och sa till nagra vakter som tog hand om saken.

vi tog en taxi mot 5th avenue dar vi skulle mota upp wilf och digsy men det var tydligen en hemsk ko utanfor sa vi for till 42's istallet. dar var det ocksa ko och jag och abby bestamde oss for att ga och fraga vakterna om det var en ut en in.. nar vi kommer upp dit och fragar ser jag att jag kanner igen vakten. "you know rob bramwell?" men han horde mig inte.. "ahh, your name is michael isnt it?" da klickade det. robs polska jobbarkompis. han var tydligen glad att se oss och slappte in oss allihopa gratis och vi fick ga fore i kon. kul att fa kanna sig lite speciell ibland :P

val inne pa 42's blev det mycket dricka och mycket dans. vi hade latt kunnat skippa de 2 sista shottarna av sambooka :P jon pat och abby drog hem och lamnade oss i manchester. angelica var valdigt valdigt snall och lat oss sova i hennes sang och hon sov pa soffan. vilken hjalte! jag somnade dock forst inne pa toalettgolvet.. allt snurrade :S

imorse vaknade vi 3 upp och madde som vi fortjanade :P gick till kfc och kakade lite bakis mat och sen for jag och wilf hem.

hade en sjukt trevlig kvall igar aven fast det blev for mycket av det goda. men jag tyckte jag fortjanade en utekvall da jag jobbat sa hart.. och sen spenderade jag bara £10 ocksa :P lyckat :)

och tack till angelica som definitivt gjorde min kvall :P



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0