Blä

Jag är redo att gå hem nu, även fast jag bara jobbat en halvtimma av mina 3 timmars övertid ikväll. Jag är less. Har haft en jobbig människa bredvid mig hela dagen. Hon har pratat alldeles för mycket skit. Speciellt nu när jag är då jäkla trött. Hon jobbar dock inte över ikväll. Men imorgon måste jag stå ut med henne i 12 timmar. RÄDDA MIG!

jaja så fort jag kommer hem ska jag lägga mig och läsa min bok dock och ha en tidig kväll. Det förtjänar jag även fast jag är typ världens tråkigaste flickvän :P jaja, vi hörs


1 kommentarer

mamma

Man får vara tråkig ibland... tror att wilf är det ganska ofta åxå :P puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-04-07 Tid: 18:44:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0