Brandovning


Varan brand-tuta..

Idag pa jobbet bestamde jag  mig for att ha brandovning. Sa jag blaste i varan brand-tuta, och sag om nagot hande. Alla bara tittade och skrattade pa mig. Sa nu vet jag, att nar det brinner.. kommer vi alla do :O

Annars da? Dagen har varit helt okej.. forutom att jag haft huvudvark mest hela dagen.. men man overlever liksom. Somnade en timma nar jag kom hem och sen tittade jag pa massa youtube och americas next top model :) Nu ar det strax dags for lasagne och jag hade tankt joina familjen dar nere for att kolla pa val-debatt grejen.. dom har ju valet har om nagra veckor..

Jaja, vi hors sen!
Pusshej


1 kommentarer

mamma

hahahahah.... ja tur att du iaf har ansvar :) puss älskling

Datum: 2010-04-23 Tid: 12:55:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0