Kina buffé och puben!

I fredags efter jobbet akte jag in till manchester och motte upp Angelica och Sari. Vi gick till chinatown och kakade kinabuffé vilket var supergott. Sa gott och billigt att vi glomde bort att vi skulle pa bio och insag det 5 min innan bion borjade. Sa vi sket i det helt enkelt. Vi funderar pa att ga i veckan istallet.

Skulle efter det till puben i Uppermill och se vara kompisar spela med deras band och Angelica bestamde sig for att folja med. Sa vi tog taget till greenfield och hoppade in i en taxi till Uppermill.

Dar var det sa sjukt mycket folk att vi kande oss tvugna att borja dricka lite sa vi inte var lika radda. Jag menar 2 svenska tjejer och hundratals fulla engelsman. Scary. Vi lyckades i allafall. For nar vi efter manga om och men kom till baren bestamde vi oss for att kopa 2 drinkar istallet for 1.. sa vi blev roliga.

Bandet var bra, men gick inte riktigt att se dom, sa vi satt ute mest hela kvallen och chillade. Var massa brak och ett catfight vid varat bord. En tjej slog till en annan tjej och sen  borjade dom slita varandra i haret och folk var tvugna att slita bort dom fran varandra haha. Allt handlade om en stulen flaska sambooka. Tjeje som stal den nekade saklart men dom hade tydligen hittat flaskan i hennes vaska. IDIOT!

Tog inga bilder vilket var lite synd. Men vi shoppade lite i manchester pa primark sa jag kan visa lite bilder pa shoppingen istallet :)



vaska £9 / 100 kr

liten sminkvaska £1.50 / 16.50 kr

halsband runt £2 / ca 22 kr.

superbilligt och bra. primark ar valdigt underskattat har i england :O


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0