Godmorgon

Dackade i sangen igar, inte for att jag var full eller nagot.. (Jag var valdigt nykter). tror bara jag ar utarbetad eller nagot :P Eller sa behover jag helt enkelt bara mer somn an alla andra haha.

Nu har vi daremot vaknat och alldeles strax ska vi till tesco och handla. Sen hade jag tankt pallra mig ner till parken da wilf spelar fotboll med pojkarna och lasa min nya cosmopolitan och chilla i solen. inte 18 grader ute som igar, men fortfarande ratt varmt :)

vi hors nar jag kommer hem igen :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0