GRRR

Satans jakla varmvatten. Aven fast dom varit har och fixat vattnet sa var det ljummet/kallt i badkaret da jag la mig ner. Sa det var bara att kliva upp igen, tomma vattnet och ta en dusch istallet. Men det funkar det ocksa. Far hoppas dom fixar varmvattnet snart. Konstigt dock att man kan ta en supervarm dusch men inte ta ett supervarmt bad :S

Jaja, har iaf smorjt in mig med min favorit fran lush. En "massage bar" som luktar jordgubb och ja. den luktar ackligt gott iaf.. Sa nu ar jag mjuk och len, sen har jag aven malat om mina naglar. Haller ju pa att forsoka sluta bita pa dom. har inte bitit sedan forra fredagen. Tyvarr har jag misslyckats med att sluta bita runt dom, men naglarna haller pa att bli langre.. och da dom vaxt ut blir det att sluta bita pa skinnet. Jag vet, jag ar acklig. Iaf, sa nu ar mina naglar fina och rosa haha. Alskar att ha nagelack. Sa jag maste ga och kopa pa mig en massa nu. Jag vet, jag shoppar for mycket!

jaja, nu hade jag tankt lasa lite ur boken jag tankt borja lasa i badet. En bok jag fatt lana av Angelica. "The secret shopper's revenge". Skont med lite lattlasning. Efter den har blir det nog en tyngre bok. En tragisk bok eller nagot. Har en som jag fatt lana av en jobbarkompis som handlar om kvinnomisshandel. Blir nog den sen.

Jaja, vi hors!


1 kommentarer

mamma

Vad duktig du är :) så när du kommer hem har du långa fina naglar :) puss älskar dig

Datum: 2010-04-22 Tid: 07:10:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0