Övertid

Är på övertiden nu och jobbar med Ipe vilket alltid är lika trevligt. Han är världens snällaste man, och väldigt underhållande haha. Känns skönt att få jobba med en sån person efter att ha jobbat med L halva dagen. Det enda jag fått höra är hur stora hennes bröst blivit efter hon var gravid och hur mycket mjölk som läkte ut osv osv. Kanske inte mitt favorit samtalsämnet direkt.

får gå hem klockan 8 och då ska jag krypa isäng med min bok :) efter jobbet imorgon ska jag till frissan. Ska klippa mig och färga håret.. Hade tänkt bli blond till sommaren, och vill klippa lugg, men vet inte om jag vågar :P jaja vi hörs kanske när jag kommer hem. Puss hej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0