Sondag

Vi var ju som sagt och storshoppade idag, och nu ar min planbok tom och frysen full av godsaker :) Forhoppningsvis kan vi leva pa det har i ar.. fast det ar nog onsketankande :P

nar vi kom hem gick vi ner till parken. Wilf spelade fotboll och jag tittade pa haha, och laste lite cosmopolitan :) Efter det grillade vi har hemma och nu ar jag proppmatt. Ligger i sangen och hade tankt se Robert i Wipeout.. men programmet har inte kommit upp pa webtvn an, sa det blir nog en dusch och lasa lite ur min bok :)

Hoppas ni har haft en bra Sondag, det har jag iaf :)


det blommar i Greenfield

fotboll i parken

och grillning bakom huset :)


1 kommentarer

Johanna WP

Grillar man i den där lilla söta.. burken? :)

Datum: 2010-04-12 Tid: 20:40:04
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0