Tjejkvall

Kom hem for drygt 1,5 timma sedan fran var tjejkvall. Det blev massa chips, prat, spel och sang.

Vi spelade cluedo, och jag vann saklart. forvirrde alla med min taktik, valdigt stolt over mig sjalv. Sen blev dert Bjorn rosenstrom, lite bamsesang och sant och en massa tjejsnack. I love it :)

Nu hade jag strax tankt lagga mig och sova.
Imorgon ska vi till tesco och fylla upp var nya frys med massa mat, och skafferierna saklart. Sen pa Mandag blir det jobb och tarta hos Angelica :)

Vi hors!
Pusshej


1 kommentarer

mamma

Låter som en fantastisk kväll... härligt. Ha en skön söndag puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-04-11 Tid: 09:07:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0