2010 - året som gick

tänkte slänga in en sånhär lista med brist på annat att skriva om.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag slutade bita på mina naglar! High 5 till mig själv. 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Ja, ett av dom var att sluta bita på naglarna faktiskt. Har haft det varje år sen jag kan minnas men i år funkade det :) 
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
- Faktiskt inte.. inte som jag vet av iallafall. 
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej och tack gode gud för det!
5. Vilka länder besökte du?
- 2010 spenderade jag i England, Sverige och i Frankrike :) 
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
- Se mer av min familj!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Det finns mycket jag kommer minnas, sommaren hemma i sverige och i frankrike, farmors födelsedag i piteå, julen med mamma och london med wilf i mars :) 
8. Vad var din största framgång 2010?
- Ingen aning faktiskt. Har inte gjort någonting framgångsrikt :P 
9. Största misstaget?
- Jag vet inte om jag gjort några misstag. Iallafall inga som var värda att lägga på minnet. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Förutom förkylning och feber och diskbråck har jag inte varit sjuk. Eller nu ljuger jag.. har mest varit sjuk hela tiden, men inget mer seriöst än så. 
11. Bästa köpet?
- Min iphone i januari och (var iofs inte jag som köpte den) men kameran jag fick i julklapp :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och telefonräkningar :P 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mamma och morgan gjorde mig väldigt lycklig i år. Speciellt under julen, men i övrigt också. Dom är bäst! 
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
- en av låtarna är definitivt "No speak americano" förutom det kommer jag inte på något. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ehm, jag vet faktiskt inte. Min hemlängtan har varit värre i år än de andra åren, och jobbet har varit skit. Men utöver det har jag varit glad. 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Se min familj oftare och under en längre period, lagt ner mer tid på att leta nytt jobb och att träna. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Rökte och spenderade pengar på onödiga saker. 
18. Hur tillbringade du julen?
- Den 24e spenderades först i Manchester för att shoppa lite, sen blev det svenskt julbord, presentöppning och öl. Sen den 25e blev det först en tur till Wilfs farmor där dom hävde i mig 3 glas vin. Sen åkte vi förbi Carol och Wilfs gamla vänner och blev bjudna på öl. Sen hem och öppna presenter. Puben en sväng och sen blev det engelsk julbord :) 
19. Blev du kär i år?
- Nope, det blev jag 2008 
20. Hur många förhållanden?
- Ett.
21. Favoritprogram på tv?
- Greek, how i met your mother, greys anatomy, gossip girl, 90210 osv osv
22. Bästa boken du läste i år?
- Åh jag vet inte, någon Marian keyes bok förmodligen. Hon är underbar :)  
23. Största musikaliska upptäckten?
- tinie tempah :) 
24. Något du önskade dig och fick?
- Att min familj var frisk och en systemkamera ;) 
25. Något du önskade dig men inte fick?
- En egen lagenhet och ett nytt jobb :P 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Det blev jobb (men fick gå hem tidigare), carol gjorde god lax och sen blev det puben en sväng med några kompisar. 2 veckor senare gick vi ut och firade igen.  
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- ett eget boende, ett bättre jobb och min familj runt mig mer.  
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Har mest haft på mig mjukisbyxor och en sliten tröja (jobb kläder :/ )
29. Vad fick dig att må bra?
- Min Familj, mina vanner och min alskade Wilf!
30. Vem saknade du?
- Min familj och mina vänner! Dom saknar jag hela tiden. 
31. De bästa nya människorna du träffade?
- Jag har inte träffat speciellt mycket nya människor i år om jag ska vara ärlig :S


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0