Dag 15 - mina drömmar

Jag har ett par drömmar. Några realistiska och några väldigt orealistiska.

Jag vill vinna massor av pengar på lotto, jag vill ha ett fint hus, jag vill skaffa familj, gifta mig, ha ett jobb som jag älskar och som jag känner "yes, det är måndag. nu får jag gå till jobbet igen :)" Jag vill åka jorden runt, jag vill kunna prata 5 språk flytande, jag vill kunna bo varannan vecka i england och sverige, jag skulle vilja gå universitetet, jag vill bli makeup artist, jag vill vara bra på att fotografera, jag vill älska att träna osv osv.

Det finns så himla mycket jag vill göra. Och jag skulle säkert kunna göra typ hälften av det här om jag verkligen tog tag i det och kämpade. Men jag är lat. måste bättra mig.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0