Dag 18 - min favorit födelsedag

Jag tror nog att min 18års dag var min favorit. Alla mina kompisar var redan över 18 och jag var den yngsta av alla. Jag var less på att inte kunna gå ut med dom och jag var less på att försöka ta mig in med någon annans legg hela tiden. Och äntligen fick jag gå ut lagligt. Vi började med x3m på fredagen med mina pojkar, och på lördagen så blev det Rött med johanna och alex mfl och sen krogen krogen. Minns inte så mycket av kvällarna.. men jag minns att jag hade det sjukt trevligt :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0