Dag 27 - Min favoritplats

Jag har flera favoritplatser. En av dom är såklart i Wilfs armar. Känner mig så himla trygg där och skulle kunna ligga där och gosa föralltid.

Sen har vi stugan i bettnäs och den stora stenen ute i vattnet som jag brukar sitta och filosofera på. Underbart med vågorna mot stenen och solnedgången framför sig. Love it!

Sen hemma hos mamma. Hemma hos mamma måste nog vara min absoluta favoritplats. Känner mig så älskad, trygg och hemma där. Längtar till April då jag får åka dit igen :)

Sorry för att inlägget kom en dag för sent. Men jag däckade klockan 8 igår haha.


1 kommentarer

mamma

AWWW du är ju världens underbaraste :) puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-12-15 Tid: 14:12:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0