I'd catch a grenade for you.


Vaknade sent idag vilket var lite onödigt men oerhört skönt på samma gång. Får hoppas att jag kan somna ikväll.

Det är städning och bak som står på schemat här hemma. Jag har just dammsugit trappan och sen blir det rummet då wilf städat klart. Jag frågade om han ville göra badrummet eller vårat rum, och ni kan ju gissa vad han svarade :P Carol bakar mince-pies till juldagen och sen hade vi tänkt bygga pepparkakshuset som jag köpte från ikea.

Har flyttat datorn ut från rummet igen också. Har ingenstans att sitta därinne förutom i sängen och man blir så lat om man ligger med datorn i knät. Så nu har jag flyttat in i kontoret med en skön stöl och egentid. Mycket nice :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0