Manchester och städning.

Hade ryggvärk och var trött och  mina vänner bad mig tagga till. så såhär såg jag då ut :P

Har varit i Oldham idag och fått spruta, varit i Manchester och fikat med Angelica och handlat de sista julkapparna (och fått superfina födelsedagspresenter och julklappar. TACK! :) och sen har jag skrubbat rent badrummet. Nu är jag trött och slut och ryggen värker. Den gillar inte det kalla vädret.

Hade tänkt titta på en film snart och käka lite middag. Imorgon blir det mer städning (mamma och morgan kommer ju på onsdag och carol vill ha det kliniskt rent :P )Sen ghänder det väl inte så mycket. Kanske ett bad med en bra ljudbok (lyssnar just nu på "the colour of magic") och god mat. Det låter som en strålande söndag tycker jag!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0