Tråkigt att vara hemma..

Jag har haft så himla tråkigt idag. Ville inte gå till jobbet och riskera att göra ryggen värre så jag har legat hemma och tittat på serier och städat lite. Men efter ett tag tog sysslorna och serierna slut och jag har varit så uttråkad.

Har iallafall bokat tid hos sjukgymnasten på Måndag. Så nu håller jag tummarna för att dom kan fixa mig, och att dom inte kostar alldeles för mycket.

Det enda roliga som hände idag var att jag fick 3 paket i posten. Mammas julklapp, morgans julklapp och min julklapp till mig själv :P Köpte en perfym. Beyonces heat. Jag har alltid varit lite osäker på kändis perfymer.. men jag luktade på den i söndags och den luktade mumma så jag tyckte jag kunde unna mig själv den då min perfym håller på att ta slut.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0