At work

Just nu står jag och väntar på att hinkar ska fyllas med gula block som luktar citron. Det är inte så spännande, det är faktiskt sjukt tråkigt.

när jag har tråkigt biter jag på mina naglar som en galning. Idag är inget undantag. Ipe såg mig bita, och slängde latexhandskar till mig. Jag känner mig jätte dum men dom hjälper faktiskt. Jag biter ingenting :)

pete nämde förövrigt också hur jobbig det kommer bli för mig att komma tillbaka till jobbet efter min semester. Och ja, det kommer vara äckligt jobbigt.. Men det är helt klar värt det! Jag önskar i var i juli månad istället för februari. Jag börjar bli lite övervänt :p


1 kommentarer

linn

var jobbar du med??

Datum: 2010-02-02 Tid: 13:40:17
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0