Bad day


Har inte haft en speciellt bra dag. Jag tror jag har PMS eller nagot. Vi har iallafall kommit fram till att vi inte har rad att flytta.. eller jag har rad men inte min kara pojkvan. fick dock ventilera en massa med min mamma som alltid ar lika bra och hjalpsam.. och nu kanns allt mycket battre.

jag coh wilf har storstadat idag. vi ar inte riktigt klar men wilf ska fixa det imorgon da han ar hemma. annars har vi inte gjort sa mycket. vi har varit pa kingfisher och kakat mat och jag ritade fiskar med kritor som nagra barn lamnat kvar pa bordet och fyllt i malarbocker. wilf sager att jag ar en 5aring i en 20arings kropp.. och det stammer nog.. mitt nasta inkop ska bli malarbocker haha

nu vantar jag pa att vara lakan ska torka.. sen ska jag ta en lang mysig dusch och krypa i sang och lasa lite.. maste komma igang med lasningen igen. ska aven ladda ner en ljudbok som jag kan lyssna pa pa jobbet. borjar bli ackligt less pa musiken jag har.. och ingen kommer med forslag pa ny musik sa det far bli ljudbocker och podcasts fran och med nu..

imorgon hade jag tankt mig forbi gymmet en svang och sen hem och dammsuga det sista :P vi lever ett spannande liv jag och wilf :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0