Blä blä blä

Idag som alla andra dagar mår jag inte bra. Idag tror jag det är något migrän liknande. Har bara haft migrän en gång och det var mycket värre än detta. Men det känns som att någon slår mig med en hammare i tinningen och jag vill kräkas. Dom tittar på mig konstigt på jobbet som om att jag låtsas må dåligt för att få sympati. Men varför skulle jag göra något så idiotiskt? Åh dom är så konstiga. Har iaf varit tvungen att ställa in med tränaren igen. Men den här gången får jag betala för det. Yeay. Om någon vecka skaffar jag nytt gymkort. Det blir bra. Back to work now. Hej


1 kommentarer

mamma

stackars dig... inge roligt alls:( gå hem å ta ett bad å lägg dig å vila.. puss älskar dig

Datum: 2010-02-22 Tid: 18:20:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0