Designer

Jag har lite kommit in i designandet igen.. grejen ar bara att det enda jag kan designa ar headern.. kan ingenting om kodning osv.. har gjort en fin header.. eller jag tycker iaf den ar fin.. funderar seriost pa att byta till den sjalv.. men jag funderar pa om jag kanske ska lotta ut den eller ja.. ge bort den till nagon?

nagon som ar intresserad? om nagon ar intresserad av en ny design kan jag lagga upp en bild pa den.. annars behaller jag den for mig sjalv da jag trottnat pa min nuvarande :P


2 kommentarer

Johanna WP

Lägg in den, så vi får se iaf!



Btw, så har du glömt att ändra färg på rubriken ovanför kommentarerna. Där det står "xx kommentarer" alltså. Den är fortfarande svart :)

Datum: 2010-02-19 Tid: 17:46:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/
linn

åh, jag är :D haha

Datum: 2010-02-19 Tid: 19:46:38
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0