Engelsman ar lata.. jag likasa!

Jag har just bestallt hem mat fran Tesco.. Mat till min diet som min tranare skickade till mig och en tidning och lite shampoo och sa.. Det levereras till dorren pa sondag morgon. Soft liksom! Engelsman ar lata och orkar inte fara till affaren.. inte jag heller.. sa da ar basta losningen att bestalla hem :P Perfekt ;)

Just nu haller jag pa att gora rabarberpaj for forsta gangen. carol lar mig det engelska sattet.. eller det kanske ar det enda sattet? Vad vet jag.. har ju aldrig gjort det forut. Aterkommer med resultatet :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0