February 3rd 2010

God morgon.. Eller goddag kanske haha. Jag är på jobbet som vanligt.

blev lite fundersam igår. Min tränare såg mig på gymmet i måndags och hejade och så. Sen igår fick jag SMS av honom där han frågade hur min rygg var och hur min träning var och förlåt för att han var så upptagen och inte hann prata. Sen avslutade han SMSet med "x", vilket för er som inte vet är "puss". Jag vart lite förvirrad då man inte skickar x till människor man inte känner och jag viste inte om jag skulle skicka det tillbaka eller inte. Jag valde inte och SMSet jag fick tillbaka signerade han med D för Dave. Jag tyckte iaf det var lite konstigt och lite kul :p

ska förmodligen till gymmet efter jobbet idag. Hoppas på att det inte är lika mycket folk som sist för jag hatar att köa till maskinerna.

nu funkar maskinen igen,(den stannade så jag tänkte passa på att blogga haha), så nu måste jag återgå till jobbet. Vi hörs sen :)


1 kommentarer

Elin

Fin blogg =)

Datum: 2010-02-03 Tid: 21:34:12
Blogg: http://elintoreborg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0